30.4.12

Forbedringer

Jeg har valgt at ændre navnet her bloggen; MY LIFE | Mette Emilie Voigt, til MY LIFE|voigtish

Jeg var lidt på bar bund da jeg skulle finde et blog navn, de fleste bruger deres eget navn, hvilket jeg både synes er smart, men über ukreativt. Jeg havde som sagt ingen kreative skud, og valgte derfor at kalde bloggen, meget alternativt, mit navn, Mette Emilie Voigt. Inden at jeg nu kommer for godt i gang, vil jeg derfor ændre på "fejlen", da jeg selv synes at det forgående navn var ret simpelt og derfor en smule kikset.
 
Da bloggen nu har overlevet den første hårde tid, under rokering og redigering, og jeg kan love jer for, at dette navn MY LIFE|voigtish er den sidste (forventede) ændring på bloggen. Man lære jo af sine egne "fejl". Jeg har ikke en udmagret forklaring til det nye navn, udover at jeg bruger det i få positive sammenhænge, og betyder noget for mig. Jeg tænker at dét vil binde mig sammen med DK og mig selv- når jeg er flyvsk, men samtidig med fødderne godt gravet, fx når jeg springer rundt "over there" . Generelt synes jeg MY LIFE|voigtish var meget passende.

Håber ikke det spolerer jeres interesse.

KH//MEV

Ingen kommentarer:

Send en kommentar