3.4.12

Meniskoperation

Den 13 juni 2011 lavede jeg et knap så elegant fald på fodboldbanen, 3 min i overtiden.. Det gjorde super ondt, og mine smerter fortrak sig ikke. Min skånetræning blev planlagt af min fys (fysioterapeut), og stod på igennem hele sommerferien. Da vi i slutningen af sommerferien tog med KoldingQ til USA, spillede jeg alt i alt under en time, i løbet af de 3 uger vi rejste og spillede. Så noget var glat. Fyssen kunne simpelthen ikke se hvad der var hændt, og jeg fik ingen afklaring. Jeg kunne løbe en smule uden at det gjorde alt for ondt, så det gjorde jeg en del for at holde mig igang- hvilket jeg var blevet anbefalet. Efter nogen tid tog vi til lægen, fordi jeg ville viderestilles til en MR-scanning. Scanningen viste min menisk havde løsreven sig i venstre knæ. Jeg blev opereret i min menisk midt i november, hvor jeg manglede en cm (hvilket er ekstremt meget :( ). Operationlægerne havde ikke mulighed for at sy det sammen, men har repareret den bedst muligt. Jeg har genoptaget en del, og faktisk også været foralvor på træningsbanen, uden et positivt resultat.

Det er nu næsten 9 måneder siden at skaden skete. :0 !!!! 



// Jeg er blå spiller. Billedet er fra kampen den 13 juni sidste år.


I morgen skal jeg til en speciallæge igen, for forhåbentlig at få en MR- scanning. Min tålmodighed er bestemt ikke hvad den har været, så derfor er jeg enormt spændt!!

//MEV

Ingen kommentarer:

Send en kommentar