20.4.12

Længe siden var?? ;-))

Ja, jeg har haft lidt en travl og mærkelig uge. Jeg har været træt, slatten, træt, forkølet, opgivende, spændt på svar fra min scanning og træt. Det er sørme 100 år siden jeg har været så kvæstet. Derfor må I undskylde mit indlægsfravær, og derimod glæde jeg ekstra meget til et par stykker, som under alt tumulten er under opsejling, yay.

// billede af mig henne i skolen, god vinkel :))

Træls tid,

I dag har dagen foreløbig ikke været noget at juble af. Morgen træning, skole, jeg havde godt nok fri kl. 12:45 - men det var vist også det. Da jeg kom hjem fik jeg "svar" på min MR-scanning, svar er måske for meget sagt, da jeg havde fået et brev i går hvori der stod noget om en special fysioterapeut som skal se nærmere på mit knæ. Jeg har meget væske i knæet, og var blevet gjort opmærksom på, at efter min operation i november måned, ville jeg have en anden følelse. Og bare jeg cykler, nej faktisk bare går hæver knæet voldsomt hurtigt op. Det er super træls og gør grueligt ondt. Vi ringede til lægen for lidt siden og fik at vide at det som jeg skulle, der den 30. april hvor jeg har fået tid, er at beslutte sammen med en speciallæge som er uddannet i knæoperationer, om hvorvidt de forskellige muligheder vil være for mig. Det gode ved lægeopkaldet var at jeg i hvert fald fik bekræftet at mit korsbånd og mine ledbånd er fine, efter hvad billederne havde vist, så det er jo skønt. Menisken fejlede ikke andet end det "manglende" stykke som blev fjernet under sidste operation. Jeg glæder mig nu voldsomt til den 30. april hvor jeg kan få snakket, og i den grad spurgt knæ-lægen om en masse undrende spørgsmål, og især til at vi fælles finder ud af om en operation er vejen frem- efter at han har vendt og drejet mig..

Jeg har faktisk ikke just nogle planer for weekenden, for engangskyld. Min uge har virkelig hængt efter mig i en laaaaaaaang tynd tråd. Jeg har ikke formået at koncentrere mig i skolen (var forresten syg både mandag og tirsdag - ps. er aldrig syg), og lektierne for ugen skal vist også lige ses på en gang i weekenden, da de bestemt ikke sidder i skabet..

Nu til alt det positive, som der bestemt også finder sted i min downtown-week. Jeg har trukket mit engelsk emne til den mundlige eksamen, ud af de fire emner som ikke skræmte livet af nogle, fik trak sport, nice! Vores andre mundlige eksamens emner trækkes engang i næste uge. Da jeg går i 10. skal jeg eksaminernes i alle fag, som er dansk, engelsk, tysk, fysik/kemi og mundlig matematik. Jeg er ikke spor nervøs for nogle af disse, for det kommer jo til at gå som det gør. Jeg skal på arbejde om lidt og spise lækker mad med mine forældre og hygge med dem (alene, fordi min bror er væk hele weekenden), jeg har også en halv aftale med min veninde. Jeg vil nu bare tage weekenden som den kommer, og suge go' energi til mig!!

// En lille opmuntrende sammensætning af smil, made by me :-))
(tilhører et kommenede indlæg, men dette havde brug for en god omgang smil)



God weekend til jer alle og tag lige at følg med på bloggen, da den ikke vil stå på standby.

KH//MEV   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar