22.4.12

Spændingen stiger


Det var ekstremt mærkeligt, at der i går poppede en besked fra en Amerikansk dame ind i min facebookindbakke. Jeg havde en lidt blandede reaktion, da det i realiteten kunne være min ”værtsmor”, men hvorfor ansøger hun når jeg ikke har hørt noget fra Explorius? De har selvfølgelig weekend, og det er først normalt at jeg får svar fra dem en mandag (i morgen). Jeg er nu mega spændt, fordi hvorfor skulle en fremmede kvinde fra USA ansøge mig? Jeg er selv overbevist om at jeg er godt og grundig i gang med at få en værtsfamilie i disse timer! Jeg skrev tilbage til hende, og venter svar. Hvor er det vild. Jeg kan slet ikke vente til i morgen, hvor jeg formodentlig bliver kontaktet af Exploruis. Uh.

Postkassen blev på en eller anden måde ikke tømt i går, så derfor fik jeg i dag en lille god overraskelse under brunchen, som jeg her til morgen spiste med mine forældre. Jeg har modtaget en kjole med posten. Jeg har i går lagt planer for at glæde/overraske mine venner og veninder, og der er kjolen bestemt ikke malplaceret. Alt det skal I nok høre mere om, da det stadig er hemmeligt ;-)





I går var jeg med min mor i Kolding Storcenter og kigge lidt, uden gevinst. Jeg brugte derefter det meste af dagen i min klub, Kolding Boldklub, hvor både mit eget hold KoldingQ u-18 DM og KoldingQ 3f (som er det næste skridt/hold for mig, inden for fodbolden) spillede kamp. Begge hold vandt, så det var über.

//Min funny træner Ole stak mig lige sit bedste bud på en go' film.
Så hvis dagen bliver lang, så giv den et skud.
(Jeg må nok også hellere selv se den på et tidspunkt, han plejer ikke at være helt fra den

Jeg havde faktisk planlagt et indlæg til i dag, men der var lige sket så mange forskellige vilde ting (specielt den første!!), så jeg tror at indlægget kommer i morgen tidlig istedet. Men nu for vi se. Jeg vil først og fremmest lave ALLE mine lektier, så jeg får mig en spændende dag.


I må ha' det så længe!

KH//MEV





Ingen kommentarer:

Send en kommentar