29.4.12

Two years ago







// Jeg er pigen til højre på alle 3 billeder.



I dag den 30. april er det præcis 2 år siden at jeg blev konfirmeret. Jeg kan slet ikke forstå hvor hurtig tiden faktisk går. Det var en ovenud fantastisk dag, i selskab med familie og venner. Vores konfirmations billede er lidt specielt fordi vi kun er 2 piger, det er enlig ikke noget som jeg selv opdager da situationen, med 4 piger i klassen, har været sådan de sidste 4 år (også i år). Men det er også fordi jeg går i den klasse som jeg jo gør. Jeg vil lige for alles bedste pointerer at INGEN, dertil hører bestemt også mig, ligner sig selv på konfirmations billedet, det er bare super ærgerlig at det blev så ringe. Min konfirmation blev holdt på et af mine forældres arbejde i kantinen, det lyder ret lummert når jeg skriver det sådan, men det er et super lækkert sted, med mange gode faciliteter. Jeg havde desværre ikke helt vejret med mig, da det snus-regnede ind imellem. Jeg blev konfirmeret i ottende klasse, og hvis jeg skulle konfirmeres på "ny" ville jeg nok ændre nogle ting, men det vigtigste var jo at jeg havde det akkurat så godt som muligt den dag! Og dét havde jeg! Blå Mandag blev fyret af i KBH, meget, meget, meget, hyggelig som jeg  husker det. Vi var hele klassen afsted (dvs. 4 piger og 20 drenge), dagen hed sig noget imellem 7-23, jeg var enormt træt da jeg kom hjem, så hut jeg visker.

Jeg er rigtig spændt, for om ikke og alene seks dage skal min bror, Rasmus, konfirmeres. Jeg glæder mig SÅ meget både til at se ham stråle på en god dag, men også at se de andre konfirmander, i deres fine kluns (det er lidt frækt synes jeg). Der er ved at være oppe over, og jeg er nogenlunde klar, med det jeg nu skal... (kan desværre ikke røbe noget, hvis han nu skulle være så kæk og tage et smut forbi bloggen :))

KH//MEV



Ingen kommentarer:

Send en kommentar