23.4.12

Sort Sexet Sommer


Der er UTROLIG mange "maxi dress" på markedet, og jeg synes at de er voldsomt flotte! Her til sommer er det noget jeg vil bære, det er helt sikkert. Jeg vil give jer mine 11 bud på de sorte lækre sager, da 11 også er mit lykketal. God fornøjelse!

1
// Den "posede" kjole her er fra Staple



2
// Enormt sød i siderne, findes her  i ZARA



3
// Min strand favorit er  også fra ZARA 



4
// Kjolen kan købes Miinto og er fra Snob de Nobless


5
// Cheap Monday Debra Dress kan købes her 



6
// Denne lækre sag med ærmer er fra American Apparel



7
// Kjole fra Whistles




8
// "Gennemsigtig" kjole fra American Apparel


9
// Langærmet og m. fine detaljer denne er fra Diesel Jersey



10
// Den enkle men smukke er HER fra


11
//Lækker tube kjole fra modström

Håber garderoben får nye venner, eventuelt også i farvede nuancer (super hot med gule kjoler forresten).

KH//MEV




Ingen kommentarer:

Send en kommentar