16.4.12

Beautiful feet


De her to labre farver, gul og bordeaux, er mine sommer favoritter. Jeg giver her et indblik i mange forskellige, dog mest sneakers, sko varianter, som næsten er et must. Gul er set som toppens sommer hit og bordeaux er bare en så flot farve, så hvorfor ikke prøve dem. Farverne kvikker et hvert kedeligt sæt tøj op. 
//Dr. Martens 


// Forskellige New Balance sneakers findes bla. HER











// kan bla. købes HER 


//godt nok til mænd dog stadig skide fede

// fra bloggen: http://infashionwetrust.dk/2011/07/bordeaux-pa-fodderne/



I dag har min blog ny dags rekord på 127 besøgende kun i dag, det er for mig rigtig mange da min blog er så ny som den er. Så mange tak for det, til De som læser med. :-))

KH//MEV

Skriv til mig hvis I ønsker yderligere forklaringer på skoene..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar