11.4.12

Explorius og jeg


.................... indtil nu.


Jeg har været godt igang siden oktober måned, og er nu tættere på målet.Jeg skal som sagt til USA som udvekslings student i skoleåret 2012/13, og det bliver overdrevet spændende! Jeg er blevet godkendt i USA og ICES (min underorganisation i USA). Explorius (som er den organisation jeg rejser med) er i gang med at finde en familie til mig, og jeg er SÅ spændt. Jeg har ikke valgt nogen specifik stat, da jeg fik frarådet det, så nu jeg kan i princippet havne hvor som helst, i netop den værtsfamilie, som passer bedst til mig.

Min familie og jeg har ordnet en masse ansøgningspapirer, med både kopi af mine standpunktskarakterer, eksamener, læge-, skole- og læreundeskrifter /stempler. Det har været en kæmpe omgang, da jeg rimelig sent kom i gang med udfyldningerne. Men det er lykkes og som nævnt ovenfor, blev min ansøgning godkendt for 3 ugers tid siden. Det betyder, at jeg nu ikke kan gøre mere. Jeg har samtidig med ansøgningspapirerne været igennem en hulens masse vacciner, bla. Tuberkulosetest som var negativ, Hepatitis A+B og en masse andre vacciner, stik og undersøgelser så jeg er sikret mod ALT…
Det er vildt urealistisk at tænke på at det er op til min ”kommende familie” at finde mig nu. Jeg venter voldsomt spændt indtil det sker!! (hvilket er allersenest omkring sommerferien). Jeg er så småt begyndt at vende mig til tanken om at jeg skal af sted, selvom at det er ret underligt at forlade mine veninder, venner og ikke mindst min familie/ men stadig topper oplevelserne og den nye energi og min egen succes, hvilket også er derfor at jeg er helt sikker i min sag. Nu vil jeg mene I er blevet informeret om alt der er sket foreløbigt. 




Forsat god dag, jeg har en stil som desværre ikke skriver sig selv!
 //MEV
P.S - Hvis I lyster, kan I HER læse meget mere om Explorius, som jeg synes er en helt fantastisk organisation, som lever enormt op til mine kriterier. Giv det en chance ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar