10.4.12

Påsken!



//Hold billedet

//Bakken. Julie,mig, Benne og Amalie


//En dejlig café tur med nogle stykker af pigerne

// Julie og Jeg <3 

Påskeferien forløb som altid på skinner. Jeg nåede bestemt også en masse; en masse hygge med vennerne, jeg har været til læge med mit knæ, været i sommerhuset i Ålborg med hele slænget til påskefrokost og sidst men ikke mindst haft en super hyggelig træningslejr i København.

Lægen overraskede mig ikke, da han henviste mig direkte til en MR-scanning, som jeg skal til inden for den nærmeste tid. Da ventetiden overskred grænsen på 1 måned, har jeg frie sygehus valg. Som det der ud lige pt. venter jeg på en tid i Odense engang i næste uge, men nu må vi se tiden an, og se hvordan det danske sygehussystem snor sig.

Vores sommerhus er det dejlig afslappende sted ved vandet, i en lille by som hedder Hals (omkring Ålborg). Mange af vores små-ferier mødes vi med familien der, hos farmor og farfar, og hygger. Jeg har altid været der, og er super glad for at have et sted at ”puste ud”. Så det var selvfølgeligt også super rat, at være der endnu en gang!

Københavnsturen var lidt oplagt da vi/my team skulle spille vores første turneringskamp i dette forår i min række U-18 DM imod Brøndby (nr. 1). Da vi på KoldingQ også bruger meget tid på det sociale, er sådan en tur som denne super hyggelig! Vi fik lov at gå nogle ture på Strøget, som vi boede 2 minutter fra, om aftenerne (størstedelen af butikkerne havde påske lukket). Vi rundede Bakken lørdag, vejret var ikke det bedste, men blev noget bedre i løbet af dagen. Pigerne trænede søndag, og mandag tabte vi desværre 3-2 til Brøndby. Da min søde veninde Julie (som til hverdag er på efterskole) og jeg begge er skadet, hvilket er über træls, fik vi dog en masse dejlig tid sammen!! Tak til alle KoldingQ tøser for en kanon god tur!


//MEV

Ingen kommentarer:

Send en kommentar