1.5.12

Take a smile


Nu står sommeren snart for døren, den tid som de fleste er ville med. Den kolde tid aftager dag for dag. Jeg Glæder mig simpelthen så meget til at det bliver shorts og t-shirt vejr, der hvor jakken ikke behøves. Det er længere lyst og varmere. Jeg får mere ud af dagene, og føler mig på en eller anden måde mere frisk. Ikke fordi jeg ikke kan lide de andre årstider- for det kan jeg. Jeg elsker sne (hader dog sjap og snusk) og den friske luft, når graderne fryser. Jeg forstår ikke dem som føler sig "vinter-deprimeret" HELE vinteren. Tanken om sol og sommer strejfer da også mig, når jeg hop fryser udenfor, men vinteren er hyggelig på så mange andre måder.

I dag er vejret bare så lækkert, termometer er på 18,5, jeg sidder i læ på vores skønne terrasse - hvor jeg vil skyde på der er ca. 23 grader. Bor tæt på et anlæg/ en park, hvor der bare bliver fyret op for live bands, i forbindelse med 1 maj. Alt det er bare HOT......Har smidt noget af tøjet i håb om at få noget Tan inden min brors konfirmation søndag. 



//Jeg bliver såååååå glad når solen skinner!

Hvis du ikke har fået smilet frem....så nap ét her (synes at budskabet var ret sødt):


Forresten tak til alle De som følger trofast med på bloggen, det er rigtig dejligt, husk at I er meget velkommen til at give ris og ros, eller blot skrive til mig hvis I lyster. Men TAK. I må have en forsat god dag, jeg smutter på work om lidt... Hej

KH//MEV

Ingen kommentarer:

Send en kommentar