9.9.12

Vasen!










Dette er noget af det mest fantastiske og inspirerende jeg har set. Jeg stod og kikkede lidt mens Steve betalte for noget plastik materiale til en stol. Vi var i en butik kun med plastik ting- DET VAR FOR FEDT, vi snakker fra stole og borde til spejle, bøger, tv, service, smykker, døre – jamen alt! Jeg er stadig meget imponeret! Jeg fandt som sagt denne vase, og slap den fulde sum af 5,15,- Så det skulle prøves. Resultatet er faktisk bedre en forventet - ved ikke hvad jeg havde forventet af et stykke blødt, sort, foldeligt stykke plastic, men det fungeret nu meget fint. Thumbs up. Jeg er jeg glad, glad, glad.

Efter en omgang FrenchToast morgenmad, lavet af Debbie, som jeg derfor stod op til. MHH – Smutter jeg nu ud og hygger med Judith og Chae.

Hav en god dag!
KH//MEV


Ingen kommentarer:

Send en kommentar