11.9.12

The "Nine Eleven"


I dag er det "nine/eleven". På skolen har dette været emnet, og de får det til at lyde som om at det var den anden dag, at disse tårne, helt forfærdeligt væltede. Det er en speciel dag som alle altid vil huske, selvom at det i dag er hele 11 år siden.

Det har været (ikke ligefrem fedt, men der hen ad) men meget spændende og opleve mediernes og menneskernes syn på dette. Da jeg selv var i NY for nogle uger siden, og blev guidet rund ved det smukke minde sted for de to tårne, kunne jeg i den grad godt mærke hvor nært at hele denne happening er for USA.



Jeg føler virkelig med hele USA, og med de familier som stadig lever med dette som et ar..
(Hvad dælen kan jeg ellers sige?) Smuk, har denne dag i hvert fald været. Derfor også denne lille reminder, til jer som ikke har haft tændt det danske tv. (Tror nu nok at DKmedierne har haft tid, hvis nu ellers ikke der er en kongelig barnedåb om hjørnet..)

I morgen starter Chae forhåbentligt i skole - efter at hun har fået svar på hendes vaccine (den samme som jeg også fik inden at jeg startede i skole).

Og i morgen aften bliver det vildeste, Debbie og Steve har 10 års bryllupsdag - og det skal fejres. Jeg snapser lige nogle foto, og kan love jeg for motiverne er gode!!

Det var bare lige et kort goddag hej / farvel hej,
KH//MEV

Ingen kommentarer:

Send en kommentar