27.1.13


Lige en lille update igen:

Mit nye semester er startet rigtig godt, og her på 4 dagen/weekenden kan jeg konkluderer at det bliver faktisk alligevel et hårdt semester - på den fysiske måde. På det sidste har det stået på en masse farveller og nye hej'er. Se billederne

Chae og jeg lavede lækre jordbær/chokolade dyb nogle dage før hun tog hjem 



Det her var en boghandel vi besøgte



øv øv sidste billede af dem sammen

søde Chae, 



Her er de hunde som jeg er i selskab med til hverdag fra venstre, Molly, Sam, Annie

Vores afskedsbillede, klokken halv 5 en onsdag morgen,  farvel til min værtssøster - Jeg var mega glad for at have hende.

Carla, Mig, Judy og Cassidy til basketball kamp


Winfield's hold, med cheerleaders i baggrunden

Modstander holdet med danse-teamet som baggrund

Mit farvel til Carla (midten) <3 Kun få dage efter Chae's farvel i sammelufthavn 


Carlas mor var og "hente" hende i nogle dage, så sammen havde vi en masse sjov! 




^Min mening om at stå tidligt op (jeg er bestemt ikke morgen menneske herovre), nærmest rekord sne som måler 1 cm , sige farvel til 2 gode veninder, starte hver morgen med 300 mavebøjninger i gym-class... Det var alt godt fra mig :)

Jeg har i denne weekend, haft film-aften, fredag (fredag fik vi også 2 timer før fri fra skole, da der var sne. Nej jeg så det ikke rigtig). Lørdag lavede vi karamel popcorn hos nogle venners venner. I dag søndag har jeg lavet lektier og skypet lidt. Omlidt skal jeg lave frikadeller og bage brød! yes.   

KH//MEV

Ingen kommentarer:

Send en kommentar