12.1.13

Winterformal m.m


Hej igen. 
Jeg var afsted med 3 piger, til formal som blev holdt lørdag den 5. jan.
Det var MEGET anderledes end en dansk fest, men sjovt nok at prøve. Skolen var pyntet rigtig fint op og alle var glade, og musikken var forfærdelig. Vi piger var først ude at spise på en Italiens restaurant  derefter tog vi til Dance, og sluttede af med at have en sleepover med en masse piger. Dagen efter tog vi meget trætte i kirke, så film og hyggede (på bedste amerikaner vis, selvom ordet hygge nu ikke findes herovre, øv). Lige meget hvor vi prøvede at snappe billeder den dag, var belysningen meget i mod os, jeg viser jer lige et par stykker alligevel (kun så i kan se kjolerne) :)

Nina og jeg

Carla og Judith

Hele banden i de fine kjoler


.....og hej Mette. Jeg havde fundet en fin turkis-grøn-blå (lidt efter hvordan lyset rammer) kjole og samtidig købte jeg mig mine lækre sko som jeg har savlet lidt over i maange måneder, vi snakker år.
morgenfriske

I går fejrede vi Debbie's føsdelsdag
så lækkert, min mad!

Chae, Steve, Debbie (tillykke), Debbie's mor Violet og bror Robert

Vi har rigtig mange planer i denne weekend, da det er Chae's sidste - det bliver rigtig mærkeligt uden hende. Mandag er det hendes sidste skoledag, og onsdag rejser hun. Tirsdag og onsdag har jeg Finals (eksamner- fra det første semester af, engelg, historie, art og art historie - spændende, når de er overstået.

KH//MEV

Ingen kommentarer:

Send en kommentar