7.1.13

Billeder YES

Sååå bliver der åbnet for albumet, og her kommer billederne så, først dem vi manglede fra sidst, men også de seneste nye sager. Uden nogen form for kronologisk rækkefølge på hverken det ene eller andet!

Senior pic's

Jeg var i november sammen med 3 veninder ude og tage de så kaldte "senior-pictures", som endte med nogle forskellige resultater - og over 100 billeder for os hver at vælge mellem. Her er lidt af mine (dog ikke dét jeg har valgt, da det kommer i min års bog, og derfor vil jeg glemme billedet - og blive endnu mere glad når jeg ser det igen ;)) ) 


tilt hovedet mod højre, ved nogle få af billederne det vil hjælpe...

State Champions

November

Winterjam concert


Jeg var sammen med 10 personer til koncert i fredags, i Charleston. Mega fedt og sjovt.


2013 wohooo


Min nytårsaften (og juleaften) var meget anderledes end vanen. Det har været rigtig sjovt og prøve noget anderledes, selvom jeg fik bikset en Ris a' la mande, som blev nydt den 25. dec sammen med gaver, familie og mad! Nytår fejrede jeg, men garanti i et andet niveau end jer, men det var en stille og rolig fødselsdagsfest med venner og veninder, film, brætspil, og sleepover hos Braiden, som fyldte 17 da klokken passerede de 24:00. Jeg "hoppede" (fra stolen, som altid) dog ind i det nye år, nu bare hele 2 gange, OG endda fik jeg overtalt hele banden til det samme! (billedet er fra det tv-program som holdte os vågen)  


.....og julestemning!



Så meget kan man komme til at savne sne..

Jeg TAKKER dem som har sendt mig pakker og breve! Det har gjort mig SÅ GLAD! 


Det har aldrig smagt bedre <3


Altså jeg kan sagtens lave maden næste jul

Jeg har lavet min egen opskrift på boller, lækker for smækker! Jeg har lige bagt et nyt kuld i dag!

vores søde vand tattoos



Cincinnati Museum


Også fra november, det mest interessante sted jeg længe har været, jeg kunne proppe min blog med alt for cool'e billeder derfra. neeeeej altså!










Halloween 

En smule sent, men her var de børn som var stolte af deres udklædning.






FLORIDA


En helt fantastisk tur. Jeg kan ikke være andet end glad, sikke nogle oplevelser. Søkøer, snorkling, 4 Disney parker, University Studios, hygge, vinter varme, lækkert mad, bare en stor lækker mix! 





tilt her mod venstre









En levende restaurant 








En af de tusinde forestillinger 
Far og Ralle: Den her skuffede SÅ meget (turen var også ændret, det samme var Rock n' Roller coaster desværre), gid jeg var jer og stadig havde den gode oplevelse på hukommelsen.





Her er de søkøer vi svømmede med. (jeg har en fin dvd men hjem, så husk mig lige på den) 



Juleparaden var den beeeedste (alle de andre var ens, som altid)


Ret trætte på sidste-aftenen!




Den var nogenlunde alt det jeg havde og sige, ja det må det faktisk være. GODT NYTÅR, og jeg håber at I alle er kommet godt ind i år 2013. (vi ses jo i år, hå hå)

Winterformal (mini prom) blev afholdt i lørdags, hvilket var fint nok - på den ringe måde.. Ej det var okay, og skolen samt elever var så fin pyntet op!

Søndag var jeg for 2. gang med Braiden i kirke, jeg elsker det sted, jeg vil tage et billede en dag!

Debbie har fødselsdag på onsdag. Chae tæller sine dage nu, øv øv øv, hun tager hjem den 16. jan. Næste semester starter snart (YES!), og jeg skal tage mine finals - midvejseksaminer meget snart (mega bøv). Det er stadig meget koldt - ca. 0 C føles som -7.. Og i dag sov jeg over mig, for første gang..

Stor krammer og,

KH//MEV

Ingen kommentarer:

Send en kommentar