9.8.12

MEV i usa

Big fail!!!!! Da jeg kom til lufthavnen mandag morgen omkring en 5 tiden, og ville tjekke ind sammen med min gruppe på 8-9 andre piger, står der "det er ikke mulig, da der er over 8 timer til at du flyver", hvad????? Jeg finder noget personale og spørger om det kan være korrekt, og ja. Der står simpelthen PM istedet for AM (hvilket var det tidspunkt ALLE andre skulle rejse på). Ret ufedt. Dvs. at det var over 12 timer til mit fly (kl 06:31 PM) gik. Den dag tilbragte jeg simpelthen sammen med de voksne /de var ved poolen og jeg sov...... ja.

Jeg ankom til familien natten til tirsdag - lidt senere end forventet pga. vejret. Men NU er jeg har og er altså allerede på min 3 dag. Jeg ved ikke hvad jeg havde forventet, eller om jeg overhoved havde forventet noget, men det her, det er simpelthen bare for fedt!

Skolen har indført noget nyt, nemlig et stik/ vaccination som alle elever skal have - Det fik jeg ordnet den første dag tirsdag, og fik det tjekket i dag torsdag (lidt ligesom tuberkulose stikket som jeg fik- og det var helt fint det hele). Debbie og jeg besøgte skolen og fik nogle papirer, og jeg fandt ud af at skolen starter den 23 aug (what? jeg troede at det var den 15, nå men jeg skal hen og bestemme timer på skolen den 16 el. 17 aug). Samme dag var jeg til min første soccer træning - og her kan KoldingQ da godt nok lige pakke sammen!!!!!!!!! I over 40 graders varme, midt på dagen, i hele tre timer knoklede vi løs. men det var så fedt, og så sjovt! (Til information har jeg ingen problemer med knæ, skinneben eller andet mere)..

Jeg skal gå til fodbold her ovre og programmet indtil skolen starter lyder sådan: (holdet er delt op i 2) En god fælles opvarmning. Det ene hold laver den sygeste styrke træning, mens de andre træner med bold, taktik, spil og løb. Efter 2,5 timer mødes vi og løber spurter, både korte og lange, derefter udstregning. Vi skifter så vi har fodbold den ene dag og styrke den anden. Pigerne på holdet er rigtig søde, og i går var jeg med et par stykker ude at spise og derefter var vi hjemme ved en pige som hedder Faith. Både Steve og Debbie har rigtig meget arbejde i denne uge, så jeg har lige haft lidt tid til at pakke ud og slappe af alene, hvilket har været rigtig dejlig. Jeg var ude at handle med Debbie i går, og sikke et udvalg de har, af alt!!!! Det var svært nok at finde ud af hvilket shampoo og balsam jeg skulle have, helt seriøst.

I dag er jeg ret træt i min krop, efter jeg havde styrketræning i går. Jeg var ved lægen i morges. Snart bliver jeg hentet af en pige fra holdet - fordi vi skal alle se en kamp og hygge, derefter til soccer træning som er kl 7 i aften. Jeg håber på varmen er væk der... ;)

Nu kommer der lige et stort mix af (mobil) billeder, som jeg har taget indtil nu:










//På times square, kunne vi se os selv på en storskærm. (Jeg er i venstre nederste hjørne et sted)

//Rikke, fin abercrombie and fitch model og mig

//Disse piger gik jeg med  i NY, super søde!!





//Jeg er blevet nr. 25 på vores hold!
//Gruppe billede af Explorius'er

//Gruppebillede igen - ved  Brooklyn Bridge 



KH//MEV
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar