14.8.12

Falderi faldera NU MED KAMERA !


Jeg var i går, sammen med Steve, ude at købe et kamera. Hjemme i danmark, har jeg længe været meget interesseret i at få tag om sådan et rigtig kamera. Jeg fik simpelthen min "drøm" realiseret da jeg i går købte et helt fantastisk ét af slagsen.  Nemlig et Canon EOS Rebel T3i, m. tilhørende ef-s 18-55mm si ii linse. 

I ved jo godt når man får sådan noget nyt noget, så må det jo prøves - og det er det altså blevet lidt her:  
 

















Jeg er ikke så vant til at bruge det endnu, men I kan se frem til nogle bedre billeder. Og jeg får lagret nogle smukke minder.... Jeg er rigtig glad for det allerede.

Det regner helt vildt meget hos mig lige nu, men jeg har det stadig godt - og jeg skal ud og løbe min vigtige mile på tid i aften!

KH//MEV

Ingen kommentarer:

Send en kommentar