14.8.12

Lamorinda girls








 











(det er længe siden af jeg har lavet dette indlæg men det er desværre bare ikke blevet lagt op, I får alligevel lov at se det, selvom det ikke er voldsomt relevant mere)

Da jeg sidste år i sommerferien, i selskab med mit fodboldhold var i USA, var vi jo indlogeret privat. Nu gav vi gengæld, og pigerne fra Californien besøgte os. Jeg havde Mali (lyshåret) og Carly (brunetten) boende, da jeg var i USA boede jeg hos Mali (det var et heldigt tilfælde at det var hende som skulle være hos mig, og omvendt). Mali's mor var med og deltog på udflugter samt til middage hos os. Pigerne boede hos os fra den 21 - den 24 juni. I løbet af dagene; spiste brunch hos Steen (en KoldingQ leder), hvorefter vi var på Koldinghus, vi besøgte samt svømmede i Blåvand (alt alt alt for fedt Benne!!), vi hyggede i byen, på slotsisen og i klubben KB hvor der blev spillet kamp og guflet Barbecue's grill mad.

Pigerne havde først været i Sverige, og efter besøget hos os skulle de videre til Århus for at spille et cup, til KBH og hjem til USA igen. Lørdag morgen da min familie og jeg alligevel skulle til Ålborg, var vi et smut forbi for at se finalen som de vandt, derfor er "vinder billederne"et sted her ovenfor.

Det var nogle rigtig hyggelige dage, med nogle super søde piger, og samtidig fik jeg mit engelsk genopfrisket lidt inden at jeg skulle rejse.

KH//MEV

Ingen kommentarer:

Send en kommentar