15.8.12

Jeg sulter ikke








Jeg er selv hjemme, vi havde pandekagedej tilovers fra i går og det betød simpelthen at jeg lavede mig denne ovre lækre morgen mad. Mmmmhhhhhhh! Billederne er selvfølgeligt fra min nye kamera! Yes du.

Min værtsfamilie og jeg satser på at sove oppe i bjergene (indendørs) på lørdag til søndag, da det er tiden for stjerneskud lige nu. I forgårs var Debbie og jeg oppe i bjergene med bil-soltaget åben og så på stjerner og stjerneskud. Da det desværre ikke blev til så mange, vil vi op på det specielle bjerg og se om der er bedre udsyn der - hvilket er en tradition som de har og elsker. Det er vejret der afgør om det bliver til noget, hvilket jeg håber at det gør! Søndag skal vi sejle i kano, med en klub de går i. Og så starter jeg jo faktisk snart i skole (den 23) uhhh. :)

Jeg håber at i alle har det godt! Jeg har i hvert fald.

KH//MEV

4 kommentarer:

  1. Det ser sørme godt ud Mette! Det kunne vi da godt lige spise! Det lyder som om du stortrives - det er skønt at høre.
    Kærlig hilsen
    Arne og Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej :)
      Ja det gør jeg. Det er rigtig godt. Følg med på bloggen, her vil jeg nemlig updatere løbende.

      KH//MEV

      Slet
  2. Ohh it sounds delicious hon! I hope you are having a good time overthere, and just have a lot of fun. I miss you, and cant wait to here more about your "new life" Big hug from Sara Domino ;)

    SvarSlet