4.6.12

Some information about WV


Nu er det ved at være længe siden jeg har smidt et indlæg om USA. Så er kommer lige lige up-to-date-news. Som sagt skal jeg bo i staten West Virginia, i byen Winfield, hos Debbie og Stephen Shamblin. Mine værtsforældre er omkring de 60 år, og har så vidt jeg ved ingen børn. Familien har hunde, det er jeg lidt spændt på da jeg ikke er vant til selv at have kæledyr - men jeg kan godt lige de væsner...så det går nok! Familien har haft 3 udvekslingsstudenter boende de forrige 3 år. Lige nu bor Julia fra Sverige hos dem, og tager hjem om blot 4 dage. Jeg har skrevet en masse med familien, og glæder mig mere og mere for hver dag der går! Jeg ved at min skole starter den 15 august, og jeg skal være hos familien omkring en uge før (d. 8) - men jeg skal starte mit år med en SoftLandingCamp (læs om det lige her) som bliver 3 fede dage, i selskab med andre udvekslingsstudenter. (ca. den 4) Explorius tror/regner med at jeg skal rejse den 3. aug - men det får jeg besked om senere. 


For de som lige behøver et kort, for at danne et overblik over min placering, har jeg prøvet her under at gøre mit bedste.

Som I kan se på kortet er West Virginia lige omkring midtpå i højre side af USA, ved østkysten, det er markeret med rød


Byen Winfield som jeg skal bo i, i staten West Virginia, er også her markeret med rødt

Jeg har prøvet at søge lidt faaxxx om staten West Virginia og byen Winfield HER og HER. Der udover har jeg jo skrevet lidt med familien, fået sendt billeder og information. Jeg har også haft kontakt med Julia (den svenske pige, som bor der nu), hun siger familien er så varmhjertet, kærlige, sjove og søde at hun ville ønske at hun kunne opleve dette år igen og igen!! Jeg har lige lånt et par billeder fra Julia´s facebook (tak Julia), så I kan få et smug kig, på hvad der venter mig.. ;)) Wohoho

//Jeg er ikke helt afklaret om jeg skal spille fodbold der ovre,
men skal  faktisk til læge torsdag, hvor jeg nok nærmer mig svaret.
Mulighederne for girls soccer på min High School er voldsom gode,
da den sport er noget skolen pivotere højt. 


//Min High School



//Familiens hunde

//Mit nye hjem :))

//Julias prom (Julia går forrest i den lange sorte kjole, vildt smuk!!)

//Mine værtsforældre, skulle hilse og sige at det er et gammelt billede
 - men det eneste at de lige kunne finde  hvor de begge var på.

J
eg linker lige til Julia's blog (<- sådan), så de nysgerrige kan tage et kig. Den er svensk, men go'. Hvis jeg mangler at fortælle noget - eller hvis du brænder inde med nogle spørgsmål, så giv hellere end gerne besked!

Jeg er lige kommet hjem fra min søde veninde Maja, som jeg har sovet med. Nu læser jeg op til engelsk eksamen (og alle de andre).. GOD DAG!

KH//MEV

Ingen kommentarer:

Send en kommentar