31.5.12

God sidste skoledag !!

Jeg ligger lige nu og "sover" med de 3 piger fra min klasse. Vi holder sidste skole dag i dag- med hele muliviten. Kl 7:45 skal vi mødes, spise morgenmad på skolen, kaste karmeller, se underholdning og den populære forbold/rundbold i mellem elever og lærer. Derefter skal vi på slottet (Koldinghus, stedet hvor koldinggenserer mødes, you know). Så bliver der holdt en kæmpe fest i aften for hele 10. årgang - bestående af 6 klasser. Det bliver godt!

Jeg vil gøre mit bedste, for at få taget nogle fine mobil billeder, som jeg smider på bloggen senere.

Jeg vil ønske alle 9. - og 10. klasser en HELT fantastisk dag!! Pas på jer selv.

KH//MEV

Dette indlæg er skrevet fra min mobil - håber derfor at det er læseligt, da det immer driller mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar