12.6.12

Water Nails





Jeg ville lige prøve mig frem med disse Water Nails den anden dag. Jeg synes faktisk at hvis det bliver gjort pænt, og man samtidig er god til det, kan de være super flotte. Jeg må indrømme at jeg blev utrolig overrasket over hvor svært det er (og hvor lang tid det tager)!

Ovenfor kan i se min video og forklaring (af fotos) til mine Water Nails.

Jeg var ikke lige just god til det, kan man vist rolig kalde det. Og mine videoer af mine mønstrene har jeg desværre/åbenbart ikke haft mulighed for at uploade. Nå men - den er nu som den er. Håber at i vil give den et hurtig kig.

Gode råd, som jeg selv havde lidt godt af:
Indram din negl med tape, så hele fingeren ikke bliver lakeret.
Udskift vandet efter hver anden finger.
Hav tålmodighed
Laker dine negle med en overlak efterfølgende. 

Her er nogle meget inspirerende eksempler på extreme fede negle fra - MySimpleLittlePleasures og hendes youtube kanal SimpleLittlePleasues, smukt.

KH//MEV

Ingen kommentarer:

Send en kommentar