29.6.12

Visum

Min familie og jeg tog turen til København i mandags, så jeg kunne få lavet mit visum. Uh, vi var tidligt hjemme fra, da jeg alene skulle ind på den Amerikanske ambassade 9:45. Efter stort security tjek, ventede jeg indendøre. Jeg blev kaldt til skranken og skulle vise en hulens masse papirer, samt mit pas. (alt foregår på engelsk) Derefter skulle jeg tage plads igen, efter 10 min skulle jeg til mit interview, hvor spørgsmålende var meget neutrale - kan man roligt sige. Efter præcis én time var jeg igen på gaden. Efter sigende skal jeg være rigtig glad - da jeg har hørt fra mange af mine "Explorius venner" at de tålmodigt har ventet i omkring 3 timer. :o

Vi tog så et smut ud til The Little Mermaid, som jeg sidst havde et kik på da jeg var omkring de 7. Så det var nu tid igen! En is og en hop-on-hop-of tur til Christiania blev det også til;



// Sød bror har gang i isen.........raw
Vi besøgte mine forældres ynglings restaurant, Strøget og et vennepar da vi nu var i staden. Efter en lang dag endte vi i Kolding igen 01:00 - ja, jeg sov længe tirsdag! Alt i alt en lækker dag!

Det ekstra gode er at mit pas allerede er kommet hjem igen! Dvs. at vi simpelthen alligevel godt kan tage på ferie, wohoo (Y)

KH//MEV

Ingen kommentarer:

Send en kommentar