3.5.12

Exam today


Jeg skal op i dansk skriftlig eksamen i dag. Jeg er ikke just nervøs (det er jeg aldrig), men kan på en måde mærke at det kommer lidt i dag. Jeg gør jo forhåbentlig mit bedste, og mere kan jeg jo ikke yde. ;)

Jeg har brugt min morgen på at spise en masse sundt mad, så min hjerne kan tænke i alle 4 timer. Jeg har også læst alle mine genre opgivelser igennem, og sidder nu for groft og håber at jeg finder et Essay under stileemnerne! Men held og lykke til mig, som også skal eksaminerer maaaaaaaaaange gange i næste uge.

Senere på dagen vil jeg smide et RIGTIG indlæg om min kommende værtsfamilie, som jeg er kommet i kontakt med. I aften skal jeg spise varme hveder hos mormor, derefter sove med mine skønne 4 veninder.

I må ha' det...

KH//MEV  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar