4.6.13

3-2-1 nu


Jeg er nu på vej i seng, og jeg har 3 dage tilbage i Winfield. Øv!

Camping for 2 weekender siden var super. Da der var frostgrader de nætter, kom min hals ikke hjem i den bedste tilstand. Jeg har nu været semi syg i 2 uger (kun næse og hals)- alt andet har fungeret glimrende i de 30-35 grader. Så det har været fedt at være forkølet i shorts og t-shirt, men der er intet at gøre, jeg prøvede forgæves med et halsterklæde- men svedte som en flod..mhh.

Jeg har ikke løbet siden track, jeg trængte til PAUSE :( , og vil starte igen når jeg kommer hjem - nu tager jeg alt hvad US tilbyder på hylderne den sidste uges tid. Whatever.

Nåårrr, de næste dage er planlagt til punkt og prikke, hver time tæller !

Jeg har været til nogle fødselsdage, graduations party's (mere en slags reception for venner, familie og bekendte), og har stadig en del igen!

I morgen kl 4 bliver der holdt et lille party for mig og Judy, hvor fodboldpigerne er arrangørne - vi fik det at vide for 30 min. siden, så det er jeg super spændt på, det var så betænktsomt af dem!

Vi har senior morgenmad torsdag (hvor 4*800 skilt kommer tavlen, yaerr), og graduation om aftenen. Fredag, som er min sidste dag, skal jeg pakke det sidste, spise afskedsmiddag (noooo) og til aftens/nat hygge ved Braiden's pool.
Alt det der lige er opramset er de mest tidstagende events, der ud over har jeg fyrretusinde småting. Det er dejligt at have noget at se til.:)

Lørdag morgen 10:11 går mit fly til Washington DC, hvor jeg bliver hentet af en Exploius leder (da jeg ankommer en dag senere på End-Camp. Jeg ved ikke hvorfor alle kommer på forskellige tidspunkter, det er stadigvæk det første år de prøver dette, så nu skal de først se hvordan alt fungerer)! Efter nogle nice'e dage som 50/50 - Dansker/Amerikaner flyver jeg den 10 juni og upsi dupsi kommer jeg jo til Danmark den 11. juni 7:15 (DK tid), efter fantastiske fly movies, og matchende mad!

Jeg har nærmest styr på min(e) kufferter, og jeg sendte en 42,2 pounds pakke hjem (kuffert størrelse) i weekenden.

Jeg tror at det var alt lige just,
Men da alt dette er skrevet på mobil, vil billeder (fra hist og her) komme i morgen (yaaaer) , når min computer og jeg vågner - billeder er jo altid det sjoveste!

KH//MEV

Ingen kommentarer:

Send en kommentar