21.5.13

Sidste skoledag

Så er det i morgen (onsdag) at jeg har min sidste skoledag. Det bliver meget mærkeligt, at skulle sige farvel til så mange søde mennesker, men heldigvis har jeg aftaler med en del, nu hvor vi har tiden, uden for skolen, til at have det sjovt i. Det er kun seniors der stopper i morgen, alle andre har indtil den 5 juni, hvor der er inkluderet eksamner osv..

Og i fredags slog jeg personlig rekord på 2:30.07 hvilket gjorde at mit 4*800 team og jeg slog skole rekorden (så mit navn kommer til at hænge på skolen) wohoo, vores samlet tid var 9:50.34, og vi placerede som fjerde til States - så alt var enormt godt. Og alt sport er nu ovre. Her er nogle fine mobil billeder som jeg håber følger med - da dette opslag er fra mobillllos!

Vi sagde også farvel til Desiree lørdag, og hun er kommet godt hjem hører vi, så alt er jo godt!

Steve tager til Florida i morgen, og jeg tager på camping med Braiden og hendes familie og venner i weekenden (en forlænget og lækker weekend) så det bliver spændende!

Well det var bare en hurtig lille update! Jeg går nu i seng i thunderstorm, uhh !!!!

Hej hej KH//MEV



Ingen kommentarer:

Send en kommentar