7.6.13

My Last Night

Klokken er nu 11:41 (aften) og dagen idag har været super.
Hurtig update...

I går var det graduation, og det var jo simpelthen alt for fedt. Det hele har været én stor oplevelse som alt (skole- og venne-mæssigt) endte igår. I dag var den sidste dag med familien, familie dinner og gode minder.

Der var en masse vasketøj, rengøring og pakning som altsammen har flasket sig, men min gode planlægning. Men desværre også afsked,  farvel's og billeder som der jo skal til.

I morgen tidlig går turen til Washington DC, jeg har 30-40 min til lufthavnen, så det bliver en tidlig oplevelse. Vi kender jo snart vejen, efter flere ankomster og afgange.

Well, det jeg vil skrive var bare, nu håber jeg min hjerne kan tilvende sig det danske, for jeg lander snart!

Alt er ikke i kufferten endnu, og jeg kommer ikke til at sove inden alt er pakket, sengen er ryddet, og jeg har fået taget et bad. De space-bag er jeg meget glad for er tilstede. Det bliver sent, men at pakke et 10 måneders værelse ned er bestemt ikke let - selvom at jeg startet for lææænge siden. Alt er li´ meget, jeg kan sove når jeg bliver gammel!!!

Jeg vil slutte med at sige at jeg kan slet ikke beskrive hvor taknemmelig jeg er for alle de oplevelser jeg har fået med mig. Det bliver slet ikke godt at "forlade" alt, nu hvor det bare er så godt. Steve og Debbie, samt venner, skolen og sport, (and the whole US spirit) har gjort dette til et helt uforglemmelig år, som jeg slet ikke kan beskrive! Men hold da op.. hvor kan jeg tænke på alllllttt dét når jeg er hjemme, fordi det bliver jo ikke anderledes..kan man jo så rigtigt sige. Lige nu og her, kan I bare tro at jeg glæder mig til at se hver og én af Jer derhjemme.

(Mor og far - jeg købte parfumen, så kan hun dufte lækkert med super dårlig samvittighed. Øv)

KH// og de sidste hilsner fra mig i USA - METTE EMILIE VOIGT


Ingen kommentarer:

Send en kommentar