24.3.13

uhh så spændt

Jeg har ikke fået opdateret, da min gamle og møre computer og jeg har haft maaaaange problemer, og har det stadig ikke så godt. (Jeg ser frem til at købe noget nyt gymnasie lir når den tid kommer.) Så kort og godt:

Jeg kan starte hvor jeg slap sidst. Jeg har langt om længe købt mig den linse til mit kamera som jeg fik af min familie i julegave. Se link her. En zoom linse 55-250. Den er bare gur.

Jeg har været til track konkurrencer to gange nu, og en ny omgang nærmer sig på torsdag. Jeg er super glad ved denne sport. I skolen har vi lige haft midterms, (halvvejs, i 2. semesters prøver), og det gik godt jo.

Jeg har det rigtig godt, og i dag har jeg været til en BLACK CHURCH, jeg har aldrig prøvet noget så vild, og samtidig pinligt, da 'præsten' under hans prædken begyndte og fortælle hvor lille jorden var, og hvordan vi alle elskede hinanden, han nikkede derefter ned til mig og jeg skulle meget overrasket ligeplusedelig stå foran en kirke fyldt af glade, velklædte, højråbende (syngende), energifyldte og musiske mennesker og smile i de længste 40 sek. af mit liv!   

JEG HAR VÆRET PÅ ARTSHOW, og mine fine 8 værker var så smukke jo. Jeg vandt ingen priser eller noget, men jeg har billeder og jeg fik snakket med en masse søde og kreative mennesker, så det var bare en god dag. (billeder kommer på bloggen så snart de kan, bla bla bla).

Sidst men ikke mindst, er familien Voigt/N jo nærmere deres datter end nogensinde før, næste opdatering bliver ikke blot med en dansker, men med flere, yaaa!

Jeg har det godt, det er koldt, jeg har ikke lavet lektier endnu, det er søndag aften, jeg har brugt min weekend til at se på prom kjoler - promhistorien følger jeg op på snarest muligt. Vi danser Hip-hop i danceclass og det er enormt fedt.

Uden billeder, men kun med glade tanker ønsker jeg jer en GOD PÅSKE!! (ps. jeg har modtaget et gækkebrev, min(e) udkårende har fået mail. hihih)

Ses, KH//MEV

Ingen kommentarer:

Send en kommentar