30.3.13

kvik måned

Marts måned har været den som er løbet hurtigt for sig, synes jeg. Jeg har ikke rigtig lavet så meget, men en helt vildt masse nye ting er sket, startet op, eller planlagt.

Jeg ville lige give en hurtig update på hvordan alting ser ud. My real family ankommer jo om mindre en 7-8 timer, og jeg kunne jo ikke være mere spændt.

I løbet af ugen har alle jo været rigtig klar til at få ferie (i den kommende uge), og vi har fået samlet op på alt hvad vi havde, fået karakterer så vi kan starte på en frisk når vi kommer tilbage fra vores ferie. Torsdag havde vi at track meet, hvor jeg løb 400 og 4*400 (min ynglings). Jeg fik min nye nyeste tid som er på 66 sek. på 400m, det er okay / men jeg har stadig lang vej igen da verdens rekorden for kvinder er 47.60 sek..

Fredag var en god dag i skolen, hvor vi havde TOC - tournaments of classes. En stor lege og hyggelig dag. Jeg sov ved en veninde til i dag, hvor vi sammen med en præst og hans kone gjorde os klar på "kristendommens" vis, med historier og aaaaaaaalt viden omkring påsken. Det var rigtig hyggeligt

I dag har Debbie og jeg været til frisøren, og jeg prøvede at få mig lidt kreative ideér til hvad jeg kan gøre med mit hår til prom. Jeg har fået styr på hvem jeg tager afsted med, og var på en triple-date, som ikke var en date overhoved da det kom til stykket - men det var rigtig sjovt, og jeg er sikker på et jeg/vi får en god aften (den 20. april). Jeg skal faktisk til to prom'sss fordi nogle af den vi går med går på en anden skole, og vi er derfor hinandens dates til begge proms. Spændende nok, det for vi alle mere og høre om senere. Jeg har næsten styr på kjole situationen, så alt er super.
Senere på dagen var vi rundt og se 50.000 små påskeæg bliver samlet op og fundet af massere af fin udklædte søde børn, som legede ude på en kæmpe plads, det var en kæmpe event. Nu gør jeg stille og roligt klar til at have ferie, og vasker mit tøj (det går stadig rigtig godt med det, intet er ødelagt endnu) så jeg er klar til lidt løb og sjov den næste uges tid.

Jeg er først og fremmest spændt på at se min familie, men lige så spændt på at tage dem med i kirke i morgen på easter Sunday (påskesøndag, sådan en fin oversættelse), hvilket er en special dag her ovre.

Nu ser jeg frem til en god ferie, forhåbentligt med nogle gode plus grader.

Stor krammer, jeg håber alle har det godt, og jeres ferie var god.

KH//MEV

Ingen kommentarer:

Send en kommentar