12.2.13

- og friske jordbær

I får jer lige en ugentlig update til en forandring. (Overspringshandling) 

Jeg, og familien har siden december været den heldige modtager af lækre jordbær hver mandag. Det har været i større eller mindre portioner. Menøø vi har fundet ud af af bruge dem på maaaaaange forskellige måder, da det til tider blev lidt ensartet spise (også andre end billederne viser, self): 



Med is


Vores arbejdsplads i juleferien , Judy vasker og ordner,  jeg hakker lige toppen af, og stopper dem i bøtter.
Vi skiftede halvvejs, så ingen blev snydt.
Her, uden befolkningen.


Den samme dag (tidlig morgen-hår) var jeg ganske venlig og sy (for det er jeg jo også vildt god til) Judys trøje
- et kompromis da hun så kunne til lokkes at løbe med mig..
Desiree og jeg lavede os i går aftes mange lækre salater, så vi kan undværer skolelunchen.

Et gammelt choco-sødt billede fra Chae og jeg hyggede



Tak til jorbær. Nu til nyheder; Desiree  flytter til hendes nye familie i morgen onsdag - så jeg nu for alvor bliver enebarn. Øv, da det altid er godt med lidt liv i huset. Jeg har dog tid til mange andre ting, det første billede er fra kirken for nogle uger siden. Da Debbie og Steve ikke går i kirke må jeg hoppe på andre flåder, og der suge viden til mig. Jeg vil prøve at komme der noget mere, da det jo er super über. Vi vil inden så længe prøve og finde en "black-church", med noget rigtig skønt stående glæde, farvede sang og humør - bedre kendt som gosple! Yes man.  Det næste er fra vores pige bowling tur med exchange pigerne, hvilket blev holdt i dec. 


Hvis I endnu ikke ved hvem der har været min midlertidige værtsøster, Desiree, så er det hende på min højre side iført love trøjen. Nej, jeg vandt ikke bowling den dag...

I dans danser vi linedance, og har i dag fremvist DENNE (starter på tiden 0:51) dans fra "Footloose" for en anden klasse. Det var hurtigt men ellers helt vildt sjovt, og det er en klasse med få elever og høj koncentration. Nu er vi heldigvis næsten færdig med country dansene, som de desværre elsker herovre. Faktisk er alle klasserne gode set fra oven, men når jeg står i armbøjningstilling, og har 50 stk. forude er jeg ikke så ældevild..

Mit ægge projekt (samt et andet object, en si /tragt/filter/jeg ved ikke hvad det er) var fint, og handlede i bund og grund om reflektering og det skyggende lys. Nogle udemærkede eksempler her, jeg opsatte mit eget  studie hvide studie:






Jeg kan derudover anbefale filmen Indentity Thief, super sjov...
Valentinesday - jeg er ikke fan, da jeg aldrig har set så meget chokolade, fake- og unødvendige ting i butikkerne. Glæder mig til torsdag hvor det forhåbentligt kan dulme lidt ned, tak.

Jeg håber I har det godt, det har jeg, og nyder jeres ferie/skitur/sommerhus/afslapning/uge7!
*Jeg har genopfrisket MY US TRAVEL - update, til de få interesseret *

Stor krammer og KH//mig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar