12.10.12

Niagara falls-Cedar Point

Jeg er om 5 minutter på vej ud af døren, da vi tager afsted til Niagara falls og Cedar Point. Det bliver bare vildt spændende. Steve er driver af en kæmpe van som vi smutter af sted i.

Vi bliver fra West Virginia omkring 20 personer, nogle stykker fra Ohio? og mere ved jeg faktisk ikke.. Det skulle gerne ende op med at vi står 47 (tror jeg) personer, på rad og til nogle af verdens største og vildeste rutsjebaner. Tror I jeg glæder mig lidt?

Nå men, jeg vil se hvad turen bringer. Og håber jeg kan vidrebringe en smule til jer, forhåbentligt nogle lækre billeder; kameraet er i hvert fald pakket.



See you, 

Ps. de 5 minutter er vist gået nu.. (det er meget heldigt at denne familie også altid er sent på den, jeg føler mig ligefrem i god tid, og der skal meget til)

KH//MEV

1 kommentar:

  1. Lyder rigtig godt Mette, skønt at vi har mulighed for at følge dig herinde. Håber at i har haft en rigtig god tur. knus Michael og Dorthe

    SvarSlet