31.7.12

jeg siger jer....

.......om mindre end blot 3 dage er jeg simpelthen i NY.

Nu begynder jeg eddermagneme at tænke over hvad det er jeg har sagt go' for. Nu hvor jeg prøver på at finde nogle ting jeg kan pakke, som faktisk er mere besværligt end jeg først troede, kan jeg godt se at 23 kilo til 10 måneder betyder at kun det mest nødvendige får en plads i kufferten!!! Jeg har haft jævn god kontakt med min US familie, jeg har Skypet med dem en enkelt gang, ellers har vi bare skrevet.
Det er virkelig underligt at skulle sige farvel til venner, veninder og familie. Udover at jeg for over en måned siden holdte en afskedsfest, har jeg i morgen (ligesom forrige onsdag) huset fuldt af gæster, hvor det virkelig er alvor. Jeg har i weekenden været i Ålborg, (i sommerhuset i Hals) hvor min fars familie bor. I sidste uge brugte jeg mest muligt tid med mine veninder. Og snart har jeg jo helt forladt DK. Nej hvor vil jeg bare savne alle..

Her kommer forresten lige et lille opstillet stemnings foto, med nogle people fra min afskedsfest:

Jeg er altså begyndt at glæde mig enormt meget. Jeg håber I vil følge med på bloggen når jeg på bedst mulig vis prøver at opdaterer jer i New York.

Torsdag, ja det var bare en god dag - jeg hyggede med bål og det hele, sammen med 2 veninder, mens vi hørte P3 radio. (Ja det bliver faktisk det vigtigste i denne fortælling). Lige fortiden køre P3 et koncept, noget med at lære nye mennesker at kende, ja?. Fair nok - det er vi jo alle så gode til. Pluslig smækker de en hvis Sebastian, som oven i købet er bartender på ClubZweet i Kolding, på. Han vil gerne jonglere med nogle flasker og sådan. Nå men på en eller anden måde for jeg fixet at ringe til P3. Saksusme om jeg ikke efter få sek. er live i radioen - mens jeg bliver lovet 4 drinks og en maaaaasse shots (til fredag aften, hvor jeg skal i byen med 4 veninder). Fair endnu mere nok. Jeg kan med et smil sige, at begge dage var vold gode! Et kæmpe håndtryk er vist det jeg skylder bartender Sebastian, mine veninder og P3, tak for søren da.

Det fortjener også et stemnings foto!



KH//MEV

Ingen kommentarer:

Send en kommentar