26.7.12

Ferie

//Hej, vi har gået rundt en hel dag........


//Vores hotel










// Øl vogn, det her var den hvide (pga. trøje farven) - jeg tror der var 10 stk i rap, med forskellige farver


//Det kalder jeg plateau!!!





//hahah, (jeg ved hvad vi synes om det) jeg er til venstre og Julie mod højre



Jeg har været i Frankfurt og Italien med min familie denne sommer. I Frankfurt blev jeg opslugt af dette års Ironman (hvilket min engelske eksamen opgave også omhandlede - derfor var det ekstra spændende) - jeg fik bakset mig frem til de sidste 10 meter, som forgik på den røde løber. Vinderen klarede det på 8 timer og et eller andet - yes du.

Jeg var også så heldig at være sammen med min sweeeeeet veninde Julie (og hendes familie) nogle af dagene. Det var en rigtig lækker ferie, som snildt kunne have varet længere!

Vi fik besøg af et par amerikanske piger (i forbindelse med mit fodbold hold) derfor kunne ferien ikke være længere, det vil i høre mere om senere. 

Jeg skal om få minutter skal jeg ud til mine 2 søde veninder som holder en overraskelse for mig, uhhhhhh :)

PS: DER ER KUN 8 DAGE TIL JEG REJSER TIL USA!!!!!!!!!!!!!

KH//MEV

1 kommentar: